پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور پرقدرت شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

حضور پرقدرت شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

- 1402/08/21

هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با حضور فعال شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، داندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلینیک بیمارستانی و صنایع وابسته با حضور فعال شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان از 17 تا 20 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد.

در سومین شب از برگزاری این رویداد مسعود میرزائی شهرابی با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با دستاوردهای جدید شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان آشنا شد و به گفتگو با فعالان این حوزه پرداخت.

شرکت های احیا درمان پیشرفته، دایا دانش گستر آرمان، کارا طب فاخر گستر، آرادطب توس، فن‌آوری فراگرد، شرکت مهام الکتروتجهیز مانا، شمس آزما پیشرو طب، تجهیزات پیشرفته درمان توس، امداد طب پویا، مبتکران نوین پزشکی سپهر، نیاکان رونق پارس از پارک علم و فناوری خراسان در این رویداد شرکت کردند.

دانلود پیوست خبر ایمان شریعت ایمان شریعت مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.